Telefonische afspraak

U heeft met uw specialist een telefonische afspraak. Net als op de polikliniek bespreekt uw specialist met u uw klachten. U kunt over en weer vragen stellen.

Terug

Voorbereiding op uw telefonische afspraak

Tijdens het telefoongesprek krijgt u uitleg over eventuele onderzoeken, uitslagen en behandelingen. Samen met uw specialist beslist u welk onderzoek of welke behandeling het beste bij u past. Als aanvullend onderzoek nodig is, vraagt uw specialist dit voor u aan.

 Bereid uw afspraak goed voor:

  • Geef eventuele wijzigingen in uw persoonlijke gegevens door via MijnMeander.
  • Informeer bij uw zorgverzekeraar of de kosten van uw afspraak worden vergoed.
  • Vraag of een naaste aanwezig kan zijn bij het gesprek.
  • Schrijf uw vragen van tevoren op. Lees meer op de pagina Tips bij
    voorbereiden goed gesprek.
  • Houd uw medicatieoverzicht bij de hand.

 Hoe verloopt uw telefonische afspraak?

Wij bellen u op het telefoonnummer dat u aan ons hebt doorgegeven. We streven ernaar u te bellen op het afgesproken tijdstip. Houdt u er rekening mee dat dit ook eerder of later op de dag kan worden.

Lees meer op de pagina Afspraak voor videobellen (videoconsult).