Veelgestelde vragen over inloggen en registreren

Terug

Op dit moment is dat nog niet mogelijk. In de toekomst gaat Meander waarschijnlijk met machtigingen werken. U kunt dan voor een ander inloggen.

Op dit moment is dat nog niet mogelijk. In de toekomst gaat Meander waarschijnlijk met machtigingen werken. U kunt dan voor een ander inloggen.


Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Uw verzekering is niet goed ingevuld. U kunt aan ons uw verzekeraar doorgeven zodat wij deze kunnen registreren.
  • Uw e-mailadres of het 06-nummer is niet ingevuld.
  • U heeft de voorwaarden niet geaccepteerd.
  • U heeft geen vinkje gezet bij ‘naar waarheid ingevuld’.

Ja, dat kan alleen met DigiD. Dit is nodig voor de bescherming van uw gegevens. U kunt ook met een gekoppelde MijnMeander app uw afspraken bekijken, maar om de app te koppelen heeft u altijd een DigiD nodig. Daarna kunt u met een pincode inloggen.

  • Een computer, tablet of telefoon met internet
  • Uw DigiD met sms-functie of de DigiD-app
  • Een mobiele telefoon (hier wordt de sms-code naar verzonden)
  • Een eigen e-mailadres