Veelgestelde vragen over inloggen en registreren
Op dit moment is dat nog niet mogelijk. In de toekomst gaat Meander waarschijnlijk met machtigingen werken. U kunt dan voor een ander inloggen.
Op dit moment is dat nog niet mogelijk. In de toekomst gaat Meander waarschijnlijk met machtigingen werken. U kunt dan voor een ander inloggen.
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- Uw verzekering is niet goed ingevuld. U kunt aan ons uw verzekeraar doorgeven zodat wij deze kunnen registreren.
- Uw e-mailadres of het 06-nummer is niet ingevuld.
- U heeft de voorwaarden niet geaccepteerd.
- U heeft geen vinkje gezet bij ‘naar waarheid ingevuld’.
Ja, dat kan alleen met DigiD. Dit is nodig voor de bescherming van uw gegevens. U kunt ook met een gekoppelde MijnMeander app uw afspraken bekijken, maar om de app te koppelen heeft u altijd een DigiD nodig. Daarna kunt u met een pincode inloggen.
- Een computer, tablet of telefoon met internet
- Uw DigiD met sms-functie of de DigiD-app
- Een mobiele telefoon (hier wordt de sms-code naar verzonden)
- Een eigen e-mailadres