Overige veelgestelde vragen
Heeft u een vraag of komt u ergens niet uit? Wellicht staan uw vraag en het antwoord al tussen de veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Lees hier welke maatregelen er op dit moment gelden in het ziekenhuis.
Hier vindt u de wachttijd van uw behandeling.
Vaak kunt u uw (bloed)uitslagen zelf inzien in het patiëntenportaal MijnMeander. Lees hier hoe u uw uitslagen kunt bekijken.
Kijk hier voor de locaties voor het inleveren van urine, ontlasting, speeksel of ander lichaamsmateriaal.
Nee, bloed laten prikken kan alleen op afspraak. Lees hier hoe u een online afspraak kunt maken.
Kijk hier voor de locaties waar u bloed kunt laten prikken.
Ja, samenwerking vinden we als topklinisch ziekenhuis erg belangrijk. Zo bundelen we kennis en ervaring en kunnen we u de beste zorg garanderen. Er is bijvoorbeeld regelmatig multidisciplinair overleg van afdelingen met het UMC Utrecht, het St. Antonius ziekenhuis of als dat nodig is met specialisten uit andere ziekenhuizen.
Wij mogen helaas geen e-mailadres van de arts geven aan patiënten. We kunnen wel een telefonisch consult voor u maken met de arts op het spreekuur.
Bent u een voorwerp verloren of heeft u iets gevonden in of rond Meander? Neem contact op met de centrale informatiebalie in de Laan, bel 033 – 850 5050.
Voorwerpen gevonden in de openbaar ruimten, zoals de Oranjerie, Brink, Foyer, restaurant of de Laan, bewaart de centrale informatiebalie in de Laan.
Voorwerpen gevonden op de verpleegafdeling of polikliniek bewaart de afdeling waar het voorwerp is gevonden.
Bekijk ook onze algemene veelgestelde vragen.