Mijn gegevens wijzigen
Wanneer u uw gegevens wilt wijzigen, kunt u dit doen via het patiƫntenportaal MijnMeander. Sommige gegevens kunt u alleen aan laten passen bij de Informatiebalie in de centrale hal. Bijvoorbeeld uw achternaam of uw verzekeringsgegevens.
Wat kunt u wel en niet wijzigen via MijnMeander?
Lees hieronder bij de veelgestelde vragen wat u kunt wijzigen via MijnMeander. Hier staat ook welke wijzigingen u alleen aan de balie in de centrale hal van het ziekenhuis kunt doen.
Veelgestelde vragen
Bij een volgend bezoek aan Meander kunt u aan Informatiebalie in de centrale hal uw aanspreeknaam laten wijzigen.
Dit kunt u alleen doorgeven bij de centrale balie in het ziekenhuis.
U kunt uw verzekeringsgegevens alleen bij uw registratie opgeven als u voor de eerste keer inlogt. Als u op een later moment een wijziging wilt doorvoeren, dan verzoeken wij u naar de Informatiebalie in de centrale hal te gaan. Zo kunnen wij een extra controle uitvoeren of uw verzekeringsgegevens nog actueel zijn en weten we zeker weten dat de declaratie wordt ingediend bij de juiste zorgverzekeraar.
U kunt uw e-mailadres in MijnMeander wijzigen onder Mijn gegevens. U krijgt dan een bevestigingsmail toegestuurd waarin u het e-mailadres kunt bevestigen. Dit e-mailadres zal dan ook het e-mailadres worden waarop u informatie ontvangt over MijnMeander.
Waarschijnlijk gaat het hier om de SMS die door DigiD wordt verstuurd bij inloggen. Deze SMS wordt niet verstuurd naar het nummer dat bij Meander bekend is, maar naar het nummer dat bij DigiD bekend is. Via www.digid.nl kunt u dit nummer aanpassen.